Branschnyheter och marknadsföringstips för utbildningsanordnare

Hon hjälper kunderna nå sina mål

Skriven av Julia Andersson | Oct 13, 2021 1:41:18 PM

Sarah Ljungberg har tidigare arbetat med våra digitala events på Educations Media Group (numera Keystone Education Group). Nu kliver hon in i tjänsten som Customer Success på studentum.se och AllaStudier.se, en roll hon inte tvekade en sekund på att anta. 

– Jag kommer kunna ge våra kunder ännu mer stöttning och hjälp för att de ska nå sina mål. För mig är det viktigt att kunderna känner sig nöjda och trygga med vårt samarbete.

 

Som Customer Success jobbar Sarah med både nya kunder och befintliga kunder. Hon hjälper bland annat nya kunder komma igång på sajten och ser till att de får en bra start på samarbetet. Under hela samarbetet har kunderna tillgång till en dedikerad kontaktperson som lägger allt fokus på att hjälpa dem att lyckas.

Hur ska du hjälpa kunderna att nå framgång?

– Framgång kan betyda olika saker för alla, oavsett om det handlar om varumärkesbyggande eller att få in studenter till sina utbildningarna. För mig handlar det framförallt om att lyssna på kundens behov och ta fram skräddarsydda lösningar. Vi på studentum.se och AllaStudier.se arbetar aktivt för att våra kunder ska nå sina mål och utnyttja sitt samarbete med oss till max, säger Sarah och fortsätter:

– För att lyckas på studentum.se och AllaStudier.se tycker jag att man ska fokusera på att aktivt arbeta med sina sidor, se till att ha en tilltalande skolpresentation och att hantera sina leads snabbt. Det är även viktigt att synas och då är våra extratjänster riktigt användbara, säger Sarah.

 

Vill du ha hjälp och råd av Sarah? 

Kontakta Sarah om du har frågor kring till exempel hur du får ut det mesta av vårt samarbete, om du vill ha hjälp med att förbättra era sidor hos oss, få en genomgång i Kundportalen eller om du vill ha rådgivning om våra extratjänster för att synas extra. Fyll i dina kontaktuppgifter nedan så blir du kontaktad av Sarah inom kort.